Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen pagina is voor u om de standaard vragen te beantwoorden. Mocht uw vraag er niet tussen staan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen op FlesKopen.nl!

Ja dat kan, deze kun je retour sturen. Zie de pagina retourbeleid voor meer informatie over hoe je een product retour stuurt.
Ja dat is veilig. Zie de pagina Veilig bestellen.
Nee, omdat wij in het verleden veel problemen hebben gehad met het betalen van creditcard. Daarom accepteren wij alleen ideal en bancontant betalingen. Voor meer informatie zie de pagina betaal mogelijk heden.
Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij fleskopen.nl , ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Fleskopen.nl.
Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen.